Toddik is ons geesteskind
Achter het merk Toddik zit Memorise. Een reclamebureau uit Ede dat imago’s bouwt, bekendheid plugt en websites realiseert. Dat doen we altijd voor een ander. En dat doen we goed. Maar we willen nog beter.
Dus bedachten we Toddik. Een topkwaliteit handdoek die we online aan de mens brengen. Hierdoor ervaren we het hele traject van inkoop, import, technische realisatie verkoopplatform, voorraadbeheer en handling tot en met het blij maken van een klant.
We hoeven er dus niet van te eten, maar wilden er vooral meer van weten. En nu de verkoop loopt vinden we het leuk om er mee door te gaan. Profiteer daarvan, want met een Toddik is niks mis. En wees niet bang dat we vanwege het succes binnenkort een nieuwe auto rijden, want daarvoor zijn de winstmarges echt te laag.
Kleur sneeuwwit
De witte handdoeken zijn echt mooi kraakhelder wit. Niet gebroken wit, maar heel wit. Neem sneeuw in je gedachten (brain freeze) en je ziet het wit voor je. Wit past in elk interieur. Wit doet ook het meest aan een hotel denken. Niet aan een wit hotel, maar aan de witte handdoeken in een hotel. Wel zo handig als je op zoek bent naar de betere hotelhanddoek. Koop een Toddik en je bent jarenlang gegarandeerd van de fijnste droogervaring die je je kunt wensen. Met een witte blijf je altijd zitten. Nou, dat klopt dus. Hier zouden we het graag bij willen laten, voor wat betreft de informatie over de kleur wit.
Niet zwart, niet grijs, maar donkergrijs. Da’s wat we bedoelen met assepoets. Misschien zou je de kleur het beste kunnen vergelijken met de kleur van je grijze kliko. Maar die kant willen we natuurlijk niet op. Een vuilnisbak in verband brengen met zo’n beetje de zachtste handdoek van het textiel-universum zou commercieel gezien op z’n zachtst gezegd niet handig zijn. Maar aangezien we dit project toch allemaal niet voor het geld doen, is de vergelijking nog steeds een heel goeie. De assepoets-handdoeken drogen - net als de witte - als een malle. Kijk maar even welke het beste in je interieur past.